Loading...

اخبار

ویژگی‌های احتمالی سری S23 گوشی‌های سامسونگ

نوشته شده در : 2022/08/02 - 00:00
گوشی‌های سامسونگ چند سالی است که در ایران، به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند.
سری S گوشی‌های سامسونگ همچنان سردمدار گوشی‌های این شرکت است و  به نظر می‌رسد سامسونگ فعلا قصد ندارد دست به تولید  سری جدیدی بزند. براساس جدیدترین اخبار، سامسونگ می‌خواهد مدل S23 را به زودی راهی بازار کند. بیایید با هم مروری بر ویژگی‌ها و سایر جزئیاتی که تاکنون درباره آن منتشر شده، داشته‌باشیم. 
نسل اول سری S در سال 2010 ارائه شد و براساس شماره سری‌هایی که تاکنون ارائه شده‌اند، نام سری جدید باید S23 باشد. براساس تاریخ‌های عرضه‌ای که شرکت سامسونگ تا به حال برای گوشی‌هایش داشته‌است، این سری جدید هم احتمالا در سه ماهه اول سال 2023 وارد بازار خواهد شد.
S22
مشخصات گلکسی S23
شکل ظاهری 
شرکت سامسونگ امسال دست به تغییری اساسی در شکل و ظاهر گوشی‌هایش کرد و طراحی گوشی‌های S22 خود را به شکل مستطیلی درآورده و یک S Pen را هم ضمیمه آنها کرد. به نظر می‌رسد شکل گوشی‌های S23 هم از این قاعده تبعیت کند و شکلی مستطیلی داشته‌باشد. 
عمر باتری
عمده شکایت کاربران درباره آخرین گوشی‌ سامسونگ یعنی گلکسی S22، درباره عمر باتری‌های آن بود. به این ترتیب، احتمالا گوشی‌های جدید، دارای این نقص نخواهند بود. 
اسپیکرهای قوی‌
مدل S22، علاوه بر مشکلات مربوط به ظرفیت کم باتری، دارای بلندگوهایی با کیفیت متوسط بود. بنابراین منطقی است که سامسونگ در گوشی‌های S23، کیفیت بلندگوهایش را ارتقا دهد. 
براساس پیش‌بینی‌های کارشناسان، مدل S23 حداقل هشت گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ظرفیت باتری حداقل 5000 میلی‌آمپری خواهد بود. 
شما چه حدس می‌زنید؟ به نظر شما گوشی‌های گلکسی S23، چه ویژگی‌هایی خواهند داشت؟ لطفا نظر خود را برای ما بنویسید.
 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!